Sortim a les 07:30. Ja passem per zones més boscoses que alegren una mica el camí. Ja podem veure bosc verd ple de falgueres. Ara ja es nota acumulació de pelegrins.

En el quilòmetre 6 de la nostra ruta hem arribat a l’església de Santa María de Carracedo. Hi havia un home pregant davant de la porta, que estava tancada. Mentre passaven els pelegrins, hem fet unes fotos. Després l’home ha començat conversa amb nosaltres, preguntant d’on veníem i ens ha explicat una mica el que hi havia. Ens ha acompanyat un tram metre ens explicava l’economia de la zona, perquè no hi ha vaques, com va arribar a Galícia… Crec que ha fet tres quilòmetres amb nosaltres abans de desviar-se per anar a buscar al paleta.

Ha durat poc la zona de boscos perquè hem hagut de creuar l’amiga N-550 un parell de cops i hem anat paral·lels a la AP-9. Sobre les 10:00 ens hem desviat per un pont de la AP-9 per arribar al Bar Pardal a fer un esmorzar.

Seguim per una zona de bosc i, quan deixem el río Valga i sortim del bosc, fem una parada en una zona de descans. Hi ha bastant pelegrí descansant.

Després d’una estona ens separem de la AP-9 i entrem a una zona de bosc, pastereig i conreu. Hem Passat per l’església de San Miguel de Valga i el seu cementiri. Estava tancada.

Seguim i entrem en una zona urbana aprop del riu Ulla, fins que el creuem pel pont i ja entrem a Padrón.

Després d’arribar a l’hotel i dutxar-nos visitem Padrón i mengem els mítics pebrots del Padrón. Aquí tenim coses a fer perquè a l’oficina de turisme ens diuen com podem aconseguir la Pedronía. Després de dinar i descansar, fem la visita a l’església de Santiago Apostol de Padrón, on es troba la relíquia de la pedra on es va lligar la barca on va arribar Santiago. Segellem la credencial. Visitem el Convento do Carme i a Fonte do Carme. També pugem al Fontanário de Santiaguiño do Monte.

Amb tot això ens donen la Pedronía i anem a buscar un lloc per sopar. Demà tenim la darrera etapa.